DunlopSportMaxxRT2
H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του βραβευμένου Sport Maxx RT. Πιστοποιημένο από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV , το ελαστικό διακρίνεται για το κράτημα και την ακρίβεια χειρισμού που προσφέρει, ενώ σημείωσε και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα σε σχέση με τον προκάτοχο του .
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd (Benchmark Test results), το ελαστικό έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης, γεγονός που το καθιστά το καταλληλότερο για συνθήκες που απαιτούν υψηλές επιδόσεις. Σύμφωνα με τη δοκιμή, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστικών ελαστικών, το Sport Maxx RT2 σημειώνει 1,3% καλύτερο χρόνο ανά γύρο σε βρεγμένη πίστα και 4,1% υψηλότερη ακρίβεια χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα. Επίσης οι επιδόσεις της δοκιμής σε βρεγμένο κυκλικό οδόστρωμα ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με δοκιμή της DEKRA, για λογαριασμό της Dunlop, το Sport Maxx RT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο επιβαρυμένο άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών .
Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:
• Επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα
• Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου – για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
• Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
• Ενισχυμένα υλικά κατασκευής που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, με έμπνευση από την εμπειρία της Dunlop και τις νίκες όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στην εξαιρετικά απαιτητική πίστα του Nurburgring.
Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme μοντέλα δρόμου της αγοράς. Η Radical, γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbo. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το σύγχρονο design του πρωτότυπου οχήματος της εταιρείας για τους αγώνες του Le Mans και αποδίδει πάνω από 500 ίππους. Πετυχαίνοντας εξαιρετικούς συντελεστές κάθετης δύναμης χάρη στον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και των φτερών του, το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για απαιτητική χρήση σε πίστες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να «κατακτήσει» ακόμη και τους πιο δύσκολους αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.
Η σειρά διατίθεται σε διατάσεις από 17 έως 21 ίντσες (όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα). Το 80% αυτών των διαστάσεων είναι ήδη διαθέσιμο στο εμπόριο από το Μάρτιο του 2016.
Good Year Eagle F1 Asymmetric 3
H Goodyear παρουσίασε το Eagle F1 Asymmetric 3, το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της. Τα ελαστικά Ultra-High Performance έχουν κατά 31% βελτιωμένη επίδοση φθοράς πέλματος και αισθητά μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο, προσφέροντας στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του οχήματος και μετατρέποντας την οδήγηση σε μια απολαυστική διαδικασία. Η οικογένεια των ελαστικών Eagle αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές στη κατηγορία UHP και έχει μακρά προϊστορία ως προμηθευτής εξοπλισμού αρχικής τοποθέτησης (ΟΕ), αποτελώντας μάλιστα και το βασικό ελαστικό της νέας Jaguar XF. Πρόκειται για μία premium επιλογή της Goodyear, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο φρενάρισμα και μεγάλη ακρίβεια ανταπόκρισης σε χειρισμούς τόσο σε υγρό όσο και σε στεγνό οδόστρωμα.
Η κατηγορία Ultra High-Performance αποτελεί μία αναπτυσσόμενη αγορά , η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τις εννέα εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015 – 2020. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή αυτοκίνητα στα οποία τοποθετούνται ελαστικά κλάσης UHP.
Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλες τις νέες, καινοτόμες τεχνολογίες. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με το νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που «κολλάει» στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα με μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά που βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην απόδοση του καυσίμου.
Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA σημειώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα premium ελαστικά της αγοράς. Επίσης, προσφέρει αποδεδειγμένα 11.500 επιπλέον χιλιόμετρα (ή +31% καλύτερη επίδοση στη φθορά) έναντι της μέσης επίδοσης των τριών βασικών ανταγωνιστών.
Τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής Benchmark Test που πραγματοποίησε η TÜV Süd για λογαριασμό της Goodyear έδειξαν ότι το Eagle F1 Asymmetric 3, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τριών βασικών ανταγωνιστών του, προσφέρει μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος κατά 2.6 μέτρα (9% καλύτερη απόδοση) σε υγρό οδόστρωμα, κατά 1.36 μέτρα (4% καλύτερη απόδοση) σε στεγνό οδόστρωμα και 4% καλύτερη επίδοση σε χειρισμούς σε υγρό οδόστρωμα. Τα αποτελέσματα της ίδιας δοκιμής έδειξαν 10,9% καλύτερη επίδοση αντίστασης κύλισης σε σύγκριση με τους 3 ανταγωνιστές που συμμετείχαν στη δοκιμή. Η επίδοση αυτή είναι η δεύτερη καλύτερη σε σύγκριση με όλες τις μάρκες ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί.
Το νέο ελαστικό της Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 3 είναι διαθέσιμο σε 41 διαφορετικές διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες, και τα περισσότερα της σειράς θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτιο 2016.
Σχόλια Πελατών