Ενα νέο Ultra High Performance (UHP) ελαστικό απο την Goodyear.
Τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων που σας προσφέρουν μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα, έτσι ώστε να διατηρείτε τον έλεγχο και να είστε έτοιμοι να απολαύσετε την κάθε διαδρομή.Διάσταση | ||
---|---|---|
205/45 R17 W (88) | 225/55 R17 W (101) | 245/45 R17 Y (95) |
215/45 R17 Y (87) | 235/40 R18 Y (95) | 245/40 R18 Y (93) |
215/45 R17 Y (91) | 235/45 R17 Y (94) | 245/35 R19 Y (93) |
225/50 R17 Y (94) | 235/45 R17 Y (97) | 245/40 R18 Y (97) |
225/45 R17 Y (94) | 235/35 R19 Y (91) | 255/45 R18 Y (99) |
225/45 R17 Y (91) | 245/40 R19 Y (98) | 255/35 R18 Y (94) |
225/50 R17 Y (98) | 245/45 R18 Y (100) | 255/35 R20 Y (97) |
225/40 R18 Y (92) | 245/45 R17 Y (99) | 255/30 R20 Y (92) |
225/45 R18 Y (95) | 265/35 R18 Y (97) |
Γιατί να επιλέξετε αυτό το ελαστικό
Νέα Ενισχυμένη Τεχνολογία, στροφές, απόδοση, μικρή φθορά του πέλματος και έχει την μέγιστη αποδοτικότητα καυσίμων.
Ομοιόμορφο Κράτημα στο φρενάρισμα.
Grip Booster
Η νέα ένωση Grip Booster που χρησιμοποιούνται για το Eagle F1 Asymmetric 3, γίνεται με συγκολλητική ρητίνη. Αυτό παρέχει καλύτερη πρόσφυση κατά την πέδηση και το χειρισμό σε βρεγμένους και στεγνούς δρόμους.
Active Technology
Με το Active Technology, η επιφάνεια επαφής και πρόσφυση αυξάνεται κατά το φρενάρισμα. Αυτή η αυξημένη επαφή με το έδαφος που προσφέρει μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα
%
Στεγνό Οδόστρωμα
%
Βρεγμένο Οδόστρωμα
%
Οδική Συμπεριφορά
%
Σε αντικατασταση των παλαιων Michellin Pilot τι να πω το λαστιχακι εδω και 2 μηνες σχεδον φορεμενο σε ενα Honda Civic 1.8 ηρθε και εδεσε πολυ καλα με την σκληρη αναρτηση.
Το Asymmetric 3 ειναι οντως ενα πολυ καλο ελαστικο… παιδια οτο πληρωνεις πέρνεις..
Καταρχήν ένα ευχαριστώ στον επαγγελματισμό του Γιάννη. Τώρα για το λάστιχό μετά απο 14.000 χιλ σε RX8 ειναι δύναμη, εχω αλλάξει πολλά ελαστικά – φάγωμα πίσω – το f1 εαν και έχει μαλακά πλαινά για την οδήγηση μου, κρατά βεντούζα, συστήνεται ανεπιφύλακτα